Compañía Arritmados

Compañía Arritmados (Carmen Díaz, Julia Martínez, Benjamin Prati i Héctor Rodríguez)

Arritmados és una companyia de circ contemporani creada per Héctor Rodríguez i Julia Martínez l’any 2010. Amb deu anys de trajectòria, Arritmados és part del sector circense més actiu de la Comunitat Valenciana tant en matèria artística com en la promoció i difusió del circ com a art escènica de gran valor cultural dins del territori local. Com a duo artístic compten amb dos espectacles de carrer Reparteix amor i Menás a truá on qüestionen des de la comicitat més absurda els rols de gènere imposats per la societat.
L’any 2018 comença una nova etapa on comencen a madurar una veu pròpia com creador@s en la qual Julia Martínez es possa al capdavant com a directora i dramaturga en la cerca de desenvolupar un discurs transformador i crític on el circ siga l’eix central. En 2019 Arritmados estrena Jo, Púb(L)ica, un espectacle de circ feminista amb majúscules on les disciplines circenses, el teatre, la música en directe, la poesia, la performance i les audiovisuals s’entremesclen amb les experiències personals de les tres actrius que la interpreten, incloent a la mateixa Julia Martínez . A la fi de 2019 seguint amb la mateixa línia artística de la seua última producció i sota el suport de la Sala Inestable de València i Graners de creació 2020 comencen un nou projecte, 10852, una obra de circ també feminista sobre la masculinitat tòxica que té previst estrenar-se a la fi del mes de setembre d’aquest mateix any i que estarà dirigit per Julia Martínez, consolidant la seua posició en la companyia en matèria de direcció i dramatúrgia, i en co-autoria amb l’actor xilé Benjamin Prati, acompanyats en escena per l’acròbata i co-creador de Arritmados Héctor Rodríguez i Carmen Díaz, actriu i bateria. Paral·lelament Julia i Benjamin aquest mateix any donaran llum a Carn Morta, una peça curta de circ que reflexiona sobre els vincles existents entre el especisme, el capitalisme i el sistema patriarcal. Passen, vegen i… reflexionen.

________

 

Arritmados es una compañía de circo contemporáneo creada por Héctor Rodríguez y Julia Martínez en el año 2010. Con diez años de trayectoria, Arritmados es parte del sector circense más activo de la Comunidad Valenciana tanto en materia artística como en la promoción y difusión del circo como arte escénica de gran valor cultural dentro del territorio local. Como dúo artístico cuentan con dos espectáculos de calle Reparte amor y Menás a truá donde cuestionan desde la comicidad más absurda los roles de género impuestos por la sociedad. En el año 2018 comienza una nueva etapa donde empiezan a madurar una voz propia como creador@s en la que Julia Martínez se ponde al frente como directora y dramaturga en la búsqueda de desarrollar un discurso transformador y crítico donde el circo sea el eje central. En 2019 Arritmados estrena Yo, Púb(L)ica, un espectáculo de circo feminista con mayúsculas
donde las disciplinas circenses, el teatro, la música en directo, la poesía, la performance y las audiovisuales se entremezclan con las experiencias personales de las tres actrices que la interpretan, incluyendo a la propia Julia Martínez . A finales de 2019 siguiendo con la misma línea artística de su última producción y bajo el apoyo de la Sala Inestable de Valencia y Graners de creació 2020 comienzan un nuevo proyecto, 10852, una obra de circo también feminista sobre la masculinidad tóxica que tiene previsto estrenarse a finales del mes de septiembre de este mismo año y que estará dirigido por Julia Martínez, consolidando su posición en la compañía en materia de dirección y dramaturgia, y en co-autoría con el actor chileno Benjamin Prati, acompañados en escena por el acróbata y co-creador de Arritmados Héctor Rodríguez y Carmen Díaz, actriz y batería. Paralelamente Julia y Benjamin este mismo año darán luz a Carne Muerta, una pieza corta de circo que reflexiona sobre los vínculos existentes entre el especismo, el capitalismo y el sistema patriarcal. Pasen, vean y… reflexionen.

Informació
Socials