Dacsa Produccions

La Penùltima teatre és un projecte que arranca Manuel Valls en solitari després de les seues últimes col·laboracions amb Dacsa Produccions.
Amb Dacsa, Valls va escriure L’últim viatge de Cary Grant (dirigida per María Cárdenas), a la qual segueixen Benvingut a casa (dirigida per Eva Zapico, 2017) i les produccions per a públic familiar, Violeta i les mil i una nits (dirigida per Alejandra Mandli i Manuel Valls, 2018) coproduïda amb el Palau de la Música de València i Anna i la màquina del temps (dirigida per Cristina Fernández, 2019), una producció per al Teatre Escalante.
Després de Les filles de Siam, que forma part de les residències artístiques Graners de Creació, ara La Penúltima en coproducció amb Dacsa aborden certa continuïtat en el tema i la història. La dona més lletja del món (Teddy), és un muntatge que busseja en el pitjor que tanca en ésser humà. Una història real que avui dia encara encara gela la sang: La història de Julia Pastrana.

__________________

 

La Penùltima teatre es un proyecto que arranca Manuel Valls en solitario, tras sus últimas colaboraciones con Dacsa Produccions. 

Con Dacsa, Valls escribió El último viaje de Cary Grant (dirigida por María Cárdenas), a la que siguen Bienvenido en casa (dirigida por Eva Zapico, 2017) y las producciones para público familiar, Violeta y las mil y una noches (dirigida por Alejandra Mandli y Manuel Valls, 2018) co-producida con el Palau de la Música de València y Anna y la máquina del tiempo (dirigida por Cristina Fernández, 2019), una producción para el Teatro Escalante.

Tras Las hijas de Siam, que forma parte de las residencias artísticas Graneros de Creación, ahora La Penúltima, en coproducción con Dacsa, aborda cierta continuidad en el tema y aquella historia. La mujer más fea del mundo (Teddy), es un montaje que bucea en lo peor que encierra en ser humano. Una historia real que a día de hoy aún sigue helando la sangre: La historia de Julia Pastrana.



Informació
Socials