Paula Serrano

Artista Alcoiana, ha treballat com a ballarina durant més de deu anys sota la direcció de reconeguts coreògrafs nacionals i internacionals com: Gustavo Ramirez, Asun Noales, Olatz d’Andrés, Maura Morales entre altres. En 2016 rep el premi del jurat en el Festival Internacional Gracias x favor de Santander amb la seua primera peça en solitari La hermosura prefiere ser secreto.

Dins del programa Graners de Creació té l’oportunitat d’estrenar la seua primera peça de llarg format, Antes de que todos lo sepan, nominat a millor espectacle de dansa en els premis de les Arts Escèniques de l’Institut Valencià de Cultura d’aqueix mateix any. Paula i la seua companyia han presentat el seu treball en contextos com a Quinzena Dansa Metropolitana de Barcelona, Festival Dansa València, Abril en Dansa a Elx, The Pink House Festival a França, Palacio de Festivales de Cantàbria a Santander, entre altres.

Treballa amb el llenguatge del moviment i utilitza la incomoditat com eina de la seua pràctica artística. Actualment des de la creació a cegues amb el projecte de continuació Todos saben lo que está pasando

El seu treball exigeix una reformulació dels conceptes de bellesa, honestedat, crítica, fragilitat i error en la nostra societat.

________

Artista Alcoyana,  ha trabajado como bailarina durante más de diez años bajo la dirección de reconocidas coreógrafas nacionales e internacionales como: Gustavo Ramirez, Asun Noales, Olatz de Andrés, Maura Morales entre otras. En 2016 recibe el premio del jurado en el Festival Internacional Gracias x favor de Santander con su primera pieza en solitario La hermosura prefiere ser secreto.

Dentro del programa Graners de Creació tiene la oportunidad de estrenar su primera pieza de largo formato, Antes de que todos lo sepan, nominado a mejor espectáculo de danza en los premios de las artes escénicas del Instituto Valenciano de Cultura de ese mismo año. Paula y su compañía han presentado su trabajo en contextos como Quincena Dansa Metropolitana de Barcelona, Festival Dansa Valencia, Abril en Dansa en Elche, The Pink House Festival en Francia, Palacio de Festivales de Cantabria en Santander, entre otros.

 

Trabaja con el lenguaje del movimiento y utiliza la incomodidad como herramienta de su práctica artística. Actualmente desde la creación a ciegas con el proyecto de continuación Todos saben lo que está pasando

Su trabajo exige una reformulación de los conceptos de belleza, honestidad, crítica, fragilidad y error en nuestra sociedad.

 

Informació
Socials